Je bent nu bij: Home | De service van Smerch Baby | Welke garanties heb ik?

Waar heb ik garantie op?

Smerch Baby is prefectionistisch aangelegd. We willen dan ook graag dat de kaartjes in de beste staat arriveren. Maar er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Op deze pagina lees je waar je garantie op hebt.Heb je een klacht? Ga dan naar deze pagina.

Annuleren

Smerch Baby werkt met verschillende statussen binnen het bestelproces. Voor elk van deze statusveranderingen krijg je een mail toegestuurd naar het door jou opgegeven e-mail adres.

Natuurlijk heb jij het recht je bestelling te annuleren mits hij nog in deze status verkeert:

In productie:

De bestelling is goed aangekomen bij Smerch Baby en wacht op goedkeuring Digitale Drukproef.

Binnen deze status kun je kosteloos annuleren en wordt het eventueel betaalde bedrag terug gestort op jouw rekening.

We kunnen jouw bestelling niet meer kosteloos annuleren als hij in de volgende statussen zijn beland:

Naar de drukker: Verzonden:
De digitale drukproef is goedgekeurd en
bestelling wordt verzonden naar de drukker


 
De drukker heeft de producten verzonden en zijn onderweg naar jou!
Afgeleverd:  
De geboortekaartjes zijn bij het door jou opgegeven adres afgeleverd.  

 

Garanties en vergoedingen 48 uurs levering

Het kan natuurlijk zo zijn dat jij je keurig aan de deadlines hebt gehouden maar dat Smerch Baby nalatig is door onvoorziene omstandigheden. Smerch Baby vergoed dan het door jou extra betaalde bedrag voor de 48 uurs levering.

‘Zijn jullie dan zo nalatig?’ zul je denken. Nee natuurlijk niet, maar we proberen alle mogelijkheden te ondervangen. Eerlijkheid duurt nu eenmaal echt het langst.

 

 

Je hebt recht op vergoeding als:

01 Jij de bestelling op een werkdag voor 13:00 uur besteld hebt, en je de digitale drukproef dezelfde werkdag niet voor 22:00 uur in je mailbox hebt ontvangen.
02 De digitale drukproef op de navolgende werkdag na 13:00 uur nog fouten bevat waar jij niet verantwoordelijk voor bent. (zetfouten, spelfouten die al gecorrigeerd waren e.d.).
03 Naar in alle eerlijkheid bepaalde factoren die niet te wijten zijn aan jou.
(via wederzijds vertrouwen en overleg te bepalen).

Eerlijkheid komt van twee kanten. Je hebt helaas geen recht op vergoeding als:

01 Je de digitale drukproef niet voor 13:00 uur de volgende werkdag goedkeurt, en in geval van correcties, deze niet voor 10:00 uur dezelfde werkdag doorgeeft.
 
02 Door technische mankementen als het niet ontvangen van mail van Smerch Baby. Smerch Baby houdt uitgebreid bij waar en wanneer de mailtjes verstuurd zijn. Check altijd je SPAM map en maak Smerch Baby jouw contact.
 
03 Naar in alle eerlijkheid bepaalde factoren die niet te wijten zijn aan Smerch Baby of haar partners. (via wederzijds vertrouwen en overleg te bepalen).
 

 

Garantie drukkwaliteit

Het kan gebeuren dat er tijdens het productieproces wat mis is gegaan.

Zwarte strepen, gerafelde randjes of vouwen waar ze niet horen. Heel vervelend en dat is niet de kwaliteit waar Smerch Baby voor staat. Wij hebben dus een zeer loyale klacht afhandeling, waar je naar alle waarschijnlijkheid een gratis batch kaartjes opgestuurd krijgt als de klacht ernstig genoeg blijkt.

 

 

 

Wat moet je doen als jouw kaartjes beschadiging hebben opgelopen tijdens het drukproces?

01 Maak een foto van het probleem geval als deze bij meer dan 20% van de kaartjes voorkomt. Stuur deze foto daarna op naar Smerch Baby via het klachtenformulier.
02 Smerch Baby constateert objectief of deze fout ernstig genoeg is voor reclamatie.
03 Smerch Baby neemt contact op met de drukker over hoe deze zaak gunstig op te lossen en overlegt het antwoord met jou.
04 Smerch Baby vraagt jou om minimaal 10 beschadigde kaartjes op te sturen naar het postadres. (de kosten voor de verzending worden gestort op jouw rekeningnummer).
05 Smerch Baby stuurt deze door naar de drukker. De drukker zorgt dat de reclamatie goed wordt afgehandeld.
06 De klacht is afgehandeld en jij bent weer tevreden!


 

Garantie tijdens productieproces

Mocht er na ontvangst van de kaartjes toch nog iets mis zijn gegaan met de plaatsing van de tekst, ligt het aan de oorzaak wie hier verantwoordelijk voor is.

Je krijgt een vergoeding wanneer:
Er in het drukwerk spel- of zetfouten zitten die niet aanwezig waren in de digitale drukproef die jij goedgekeurd hebt.

Je krijgt geen vergoeding wanneer:
Er in het drukwerk spel- of zetfouten zitten die ook aanwezig waren in de digitale drukproef die jij goedgekeurd hebt.
 

Mocht je nog vragen hebben over de garanties van Smerch Baby? Neem dan contact op.

Heb je een klacht of denk je dat je recht op reclamatie? Ga dan naar de pagina ‘Ik heb een klacht’ om deze door te geven en op te lossen.