Je bent nu bij: Home | De service van Smerch Baby | Ik heb een klacht

Ik heb een klacht...

Smerch Baby is licht perfectionistisch ingesteld. Wijzen met vingertjes zien wij niet graag. Wij nemen dus volledige verantwoordelijkheid als er iets fout is gegaan buiten jouw schuld om. Heb je een klacht na het ontvangen van jouw gepersonaliseerde geboortekaartjes, vul dan het onderstaande formulier in.

Lukt het allemaal niet en ben je hopeloos en gefrustreerd? Begrijpelijk! Je kan ook altijd bellen op werkdagen tussen 10:00 uur en 17:00 uur met: 088 73 23 999


De gang van zaken bij een klacht:

01 Maak een foto van het probleem. 04 Smerch Baby vraagt jouw minimaal 10 kaartjes kosteloos op te sturen. (kosten voor de postzegel worden
overgemaakt op jouw rekening.)


 
02 Vul het onderstaande formulier in, voeg de foto toe en verstuur het formulier.
 
05 Smerch Baby stuur de kaartjes naar de drukker. 
 
035 Smerch Baby contstateert objectief of deze klacht gereclameerd kan worden. 06 De drukker komt met een passende
oplossing waar zeer waarschijnlijk een nieuwe batch geboortekaartjes wordt opgestuurd naar jou.

 

Het klachtenformulier

Naam:
E-mail:
Tel. nr:
   
Betreft bestelling:
  het bestelnummer is te vinden op jouw factuur. Deze kan je bekijken en/of downloaden via mijn Smerch Baby
   
Klachtomschrijving:
   
Foto van de klacht:
 
 
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en  privacy statement.

 

Wanneer wordt een klacht behandeld?

01 Als er spel- of zetfouten op jouw geboortekaartje staan die niet aanwezig waren in de door jou goedgekeurde drukproef
 
02 Als er bij meer dan 20% van het drukwerk de productie fout zich voor doet. (denk aan gerafelde randjes, zwarte strepen of vouw fouten)
 
03 Als jij simpelweg het verkeerde kaartje ontvangen hebt.

 

Wanneer wordt een klacht niet behandeld?

01 Als er spel- of zetfouten op jouw geboortekaartje staan die ook al aanwezig waren in de door jou goedgekeurde digitale drukproef.
 
02 Als er bij minder dan 20% van het drukwerk de productie fout zich voordoet.